Pristatymo informacija

Visas svetainės naudojimo ir prekių pirkimo – pardavimo taisykles maloniai prašome peržiūrėti puslapyje Taisyklės.

Prekių pristatymas ir atsiėmimas

  1. Prekių užsakymo Parduotuvėje metu Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių Prekių pristatymo būdų:
    • Kurjerių tarnyba – kai Prekes Pirkėjui pristato pasirinkta kurjerių tarnyba už papildomą, iš anksto Parduotuvėje nurodytą pristatymo mokestį.
    • Paštomatas – kai Prekės yra pristatomos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą už papildomą, iš anksto Parduotuvėje nurodytą pristatymo mokestį.
    • Registruotas paštas – kai Prekės yra pristatomos Pirkėjui registruotu paštu vadovaujantis Lietuvos paštas taisyklėmis už papildomą, iš anksto Parduotuvėje nurodytą pristatymo mokestį.
    • Atsiėmimas Parduotuvės biure – kai Pirkėjas atsiima Prekes nemokamai Parduotuvės biure, darbo dienomis nuo 10:00 iki 15:00 valandos, adresu:
      BOILIS, UAB
      "NCBC" verslo centras, Kareivių g. 6-416 (4-aukštas, 416 kabinetas), 09117 Vilnius
  2. Pirkėjas pasirinkęs bet kurį iš Prekių pristatymo būdų įsipareigoja pateikti tikslius Asmens ir Pristatymo adreso duomenis, o taip pat pastabose nurodyti visą tiksliam pristatymui reikalingą papildomą informaciją (pavyzdžiui, prekybos ar verslo centro pavadinimą, pastato korpusą, aukštą, buto ar kabineto numerį, laiptinės kodą ir pan.).
  3. Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti arba atsiimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekių pristatymo dokumentai patvirtina, kad Prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu Pristatymo adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam gavėjui.
  4. Pardavėjas įsipareigoja stengtis laikytis Prekių informacijoje nurodytų Pristatymo terminų, o jeigu to padaryti negali, įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitas Prekių pristatymo ar Sutarties nutraukimo sąlygas.
  5. Pirkėjas yra iš anksto informuotas ir sutinka, kad:
    • tam tikrais atvejais (pavyzdžiui, kuomet Prekių likutis sandėlyje yra mažas ir keli pirkėjai vienu metu užsako tą pačią Prekę arba Prekė buvo išparduota laukiant išankstinio apmokėjimo patvirtinimo iš banko ar mokėjimų sistemos) Prekių informacijoje nurodytas pristatymo terminas gali keistis;
    • išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (pavyzdžiui, kuomet Prekės yra užsakomos prieš reikšmingų švenčių laikotarpį, dėl susidariusių spūsčių keliuose, blogų oro sąlygų ar pan.).
  6. Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti:
    Elektroninės bankininkystės atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo patvirtinimo apie apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinktos elektroninės bankininkystės (mokėjimų) sistemos gavimo (dažniausiai patvirtinimas ateina per 1-24 val.).
    Banko pavedimo atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo patvirtinimo apie apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinkto banko sąskaitos gavimo (dažniausiai patvirtinimas ateina per 1-2 dienas).
    Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo užsakymo Parduotuvėje patvirtinimo.
  7. Prekes Pirkėjui yra pristatomos tik darbo dienomis ir valandomis. Išeiginės bei švenčių dienos į Pristatymo terminą yra neįskaičiuojamos.
  8. Kuomet yra užsakomos kelios Prekės su skirtingais Pristatymo terminais, visai užsakytų Prekių siuntai galioja vėliausias Prekės pristatymo terminas, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas nesusitaria kitaip.
  9. Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už Pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui buvo nepristatytos arba pristatytos vėliau dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).

Karpininkams.lt naujienlaiškio prenumerata

Užsiprenumeruokite Karpininkams.lt naujienlaiškį ir gaukite 10% nuolaidą savo pirmam pirkiniui!

* El. paštas: