KARPININKAMS.LT DOVANŲ KUPONAS - GERIAUSIA DOVANA ŽVEJUI!

Prekių keitimas ir grąžinimas

Visas svetainės naudojimo ir prekių pirkimo – pardavimo taisykles maloniai prašome peržiūrėti puslapyje Taisyklės.

Prekių grąžinimas ir keitimas

  1. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti kokybiškas Prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo arba atsiėmimo dienos, jeigu tokių Prekių pakuotė ir išvaizda atitinka šiuos reikalavimus:
    • Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nesugadintoje pakuotėje;
    • Prekė turi būti nesugadinta ir tos pačios komplektacijos, kaip ir pristatymo metu;
    • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir pan.).
  2. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba prašyti pakeisti sugadintas, brokuotas arba ne tas, kurios buvo užsakytos Prekes (toliau – Nekokybiškos prekės) vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
  3. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu jam buvo pristatytos Nekokybiškos prekės arba jos buvo pristatytos sulamdytoje ar pažeistoje pakuotėje.
  4. Prekių pristatymo per kurjerių tarnybą atveju pastebėjęs pakuotės pažeidimus Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti atitinkamas pastabas ir pareikalauti kurjerio sudaryti pakuotės pažeidimų aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos pristatymo dokumente be pastabų laikoma, kad Prekės pristatytos tvarkingos ir tokiu atveju Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo dokumente ir (arba) nesudarė pakuotės pažeidimo akto.
  5. Norėdamas grąžinti (pakeisti) prekę Pirkėjas turi parašyti ir išsiųsti prašymą Pardavėjui (prašymo pavyzdį galima atsisiųsti iš čia), nurodydamas savo vardą, pavardę, telefono numerį, užsakymo datą ir numerį, Prekės pavadinimą ir kainą, Prekės grąžinimo (keitimo) priežastį, Nekokybišką prekę patvirtinančią nuotrauką (Nekokybiškos prekės gavimo atveju), o taip pat savo banko sąskaitos, į kurią turėtų būti grąžinti pinigai, duomenis (grąžinimo atveju).
  6. Gavęs Pirkėjo prekės grąžinimo (keitimo) prašymą Pardavėjas per 3 darbo dienas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju prašyme nurodytu telefonu ir suderinti jos grąžinimo (keitimo) sąlygas.
  7. Kokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas. Nekokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pardavėjas.
  8. Prekių grąžinimo atveju, jeigu jų grąžinimo sąlygos atitinka šių Taisyklių reikalavimus, Pardavėjas įsipareigoja pervesti pinigus į Pirkėjo prašyme nurodytą banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos.
  9. Pirkėjas neturi teisės be išankstinio Pardavėjo sutikimo grąžinti arba prašyti pakeisti Prekes, kurios Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklėse yra nurodytos kaip nekeičiamos ir negrąžinamos.